تماس با ما | درباره ما | شناسنامه | تعرفه آگهی | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | جراید همدان | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | فرهنگ | ورزش | مجلس | حماسه | عکس | شهرستانها | شهر و شورا | شرکت‌ها | همدان ۲۰۱۸تلگرام همدان پرس اینستاگرام همدان پرس
کد مطلب: 13961221287438542 تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 16:29
صفحه نخست » شرکت‌ها
دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال

از آکادمی دیجیتال مارکتینگ عیدی بگیرید

در طی چند سال اخیر به واسطه ورود کسب‌وکارهای آنلاین به بازار کسب‌وکارهای ایران، علم "دیجیتال مارکتینگ" یا بازاریابی دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته است. حوزه بازاریابی دیجیتالی شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و فعالیت‌های بازاریابی است.

به بازار آنلاین 38 میلیون نفری ایران خوش‌آمدید

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها یا به‌صورت آنلاین اداره می‌شوند و یا بخشی از فعالیت خود را در فضای آنلاین پیش می‌برند. از مهم‌ترین دلایل این تغییر پارادایم می‌توان به گستردگی فضای آنلاین، در دسترس بودن و سهولت استفاده از آن و همچنین توانایی سنجش اثربخشی تبلیغات آنلاین برشمرد. خوشبختانه در طی چند سال اخیر به‌واسطه ورود این کسب‌وکارهای آنلاین به بازار کسب‌وکارهای ایران، علم «دیجیتال مارکتینگ» یا بازاریابی دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته است. در ساده‌ترین تعریف، دیجیتال مارکتینگ پیشبرد فروش محصول یا برند از طریق یک یا چند نوع از رسانه‌های الکترونیکی است. حوزه بازاریابی دیجیتالی شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و فعالیت‌های بازاریابی است که از طریق رسانه‌های اینترنتی انجام می‌شود. یکی از مؤثرترین عوامل در پیشرفت این علم، آکادمی دیجیتال مارکتینگ اولین موسسه آموزشی دیجیتال مارکتینگ ایران بوده است که با پرورش بیش از هزار دانش‌پژوه در این زمینه توانسته است بازاریابی فضای آنلاین ایران را دچار تغییر و تحول کند.

«آکادمی دیجیتال مارکتینگ» در سال 1394 و باهدف بالا بردن سطح دانش کاربردی و عملیاتی کسب‌وکارها به‌منظور استفاده از پتانسیل‌های فضای دیجیتال و اینترنت، کمک به رشد و افزایش فروش و سودآوری آن‌ها شروع به کارکرد.

این مؤسسه برای تحقق این هدف به طراحی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بسیاری پرداخته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال است. این دوره 120 ساعته برای مدیران کسب‌وکارهای آنلاین طراحی‌شده است و در 3 ترم: 1) اصول دیجیتال مارکتینگ، 2) کارگاه‌های آموزشی گوگل آنالیتیکس – گوگل ادوردز – سئو – شبکه‌های اجتماعی و 3) استراتژی دیجیتال مارکتینگ برگزار می‎شود.

انتشار محتوا:اخبار رسمی
 صفحه نخست | فرهنگ | ورزش | مجلس | حماسه | عکس | شهرستانها | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
[email protected]