به گزارش همدان پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ خسرو بیات با اعلام این خبر گفت: طرح رضایتمندی ارباب رجوع سال 1391، توسط معاونت توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها انجام شد که با اعلام نتایج این طرح، استان همدان رتبه دوم را کسب کرد.
بیات خاطرنشان کرد: تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، اهمیت ویژه ای دارد و علت وجودی هر سازمان و دستگاه، به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد. وی یادآور شد: آموزه های دینی ما هم ایجب می کند که مردم در ادارات و سازمان ها مورد تکریم قرار گیرند.
بیات با بیان اینکه سرعت و کیفیت خدمات، نگاه فرهنگی و تکریم، سرلوحه ما برای ارتباط با ارباب رجوع است، در پایان افزود: اهمیت یک سازمان به میزان اعتمادی است که مردم به آن دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز این نکته را همواره مد نظر قرار می دهد تا مراجعان به این اداره کل، با رضایتمندی به انجام امور خود بپردازند.
|