پايگاه خبری تحليلی همدان پرس، نخستين پايگاه خبری در عرصه اطلاع رسانی استان همدان / همدان پرس، رسانه شماست/از سرويس های فرهنگ، ورزش، مجلس، حماسه و عکس بازديد نماييد/نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود را از طريق بخش تماس با ما ارسال نماييد. ذکرایام هفته: شنبه یارب العالمین/ یکشنبه یاذوالجلال والاکرام / دوشنبه یاقاضی الحاجات/ سه شنبه یا ارحم الراحمین / چهارشنبه یاحی یاقیوم / پنجشنبه لااله الاالله الملک الحق المبین / جمعه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم/ هرروزصدصلوات
 
 درباره ما | تماس با ما | تعرفه آگهی | شناسنامه | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | جراید همدان | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | همدان ۲۰۱۸ | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | شهر و شوراتلگرام همدان پرس اینستاگرام همدان پرس
کد مطلب:  16604تاریخ انتشار:  17 اردیبهشت 1399 - 10:33
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » شهر و شورا
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر:

 تبلیغات محیطی همدان نیازمند تحول است

تبلیغات محیطی همدان نیازمند تحول اساسی است | تبلیغات محیطی شهر همدان نسبت به دو دهه گذشته تغییرات خوبی داشته است اما این تغییرات کافی نیست و لازم است در دیگر نقاط سطح شهر نیز تبلیغات صورت پذیرد | لازم است در دیگر نقاط شهر از ظرفیت تبلیغات بهره ببریم .
به گزارش همدان پرس؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان تاکید کرد: تبلیغات محیطی همدان نیازمند تحول اساسی است.

علی فتحی در کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت شورا بیان کرد: تبلیغات محیطی شهر همدان نسبت به دو دهه گذشته تغییرات خوبی داشته است اما این تغییرات کافی نیست و لازم است در دیگر نقاط سطح شهر نیز تبلیغات صورت پذیرد.

فتحی با اشاره به وجود تعداد اندک سازه‌های تبلیغاتی در سطح شهر، اضافه کرد: لازم است در دیگر نقاط شهر از ظرفیت تبلیغات بهره ببریم چرا که این موضوع باعث می شود درآمد صنف کانون تبلیغات نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سال است که تغییری در فضاهای تبلیغی شهر مشاهده نمی‌شود، یادآور شد: طی این مدت سازه‌ای به فضاهای تبلیغاتی اضافه نشده و قیمت سازه های تبلیغاتی همدان نسبت به دیگر شهرها بالاست و می‌توان گفت تقریباً با تهران برابری می کند.

فتحی با اشاره به اینکه فضای تبلیغات محیطی شهر باید بهتر شود، یادآور شد: با توجه به سابقه کهن شهر تاریخی همدان و داشتن عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و برگزاری رویدادهای مختلف بین المللی در این شهر تاریخی لازم است در تبلیغات محیطی این شهر تحول اساسی انجام شود.

تاثیر تحول در تبلیغات محیطی در سیما و منظر شهری
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان همچنین کمک و مشاوره فعالان کانون های تبلیغاتی به مدیریت شهری در تحول تبلیغات محیطی حائز اهمیت دانست و یاد آور شد: چنانچه فضاهای تبلیغات محیطی افزایش داشته باشد گردش مالی زیادی رخ می‌دهد که این منجر به تحول مالی در بحث اقتصاد و همچنین در زیبایی سیما و منظر شهر نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته فتحی چنانچه تعداد سازه های تبلیغات محیطی، سطح شهر افزایش یابد انگیزه‌ای برای رقابت کانون های تبلیغاتی نیز ایجاد می شود حتی از سراسر کشور نیز می‌توانند وارد رقابت شده و از این  فضاها استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه چندین سال است که چندین پایه بنر و تبلیغات اندک در شهر توریستی و تاریخی همدان وجود دارد که علاوه بر تعداد در نوع تبلیغات هم تغییری حاصل نشده است.

فتحی اظهار داشت: کانون‌های تبلیغاتی کشور ما شاید از نظر فنی در امر تبلیغات حرفه‌ای باشند اما در اجرای کار دچار نقص و کمبود هستند که می توان گفت شاید بیشترین دلیل آن عدم مدیریت خوب، مدیران دولتی است چراکه تجربه نشان داده در بعضی از امور بخش خصوصی بهتر عمل می کند.

به گفته فتحی در امر قرارداد تبلیغاتی یا حمایت از سرمایه گذار باید آینده نگر بود چرا که تبلیغات با گذشت زمان نتیجه بخش خواهد بود.

ضرورت بهره‌گیری از روش های نوین در تبلیغات محیطی
رئیس شورای شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به اعمال تخفیفات ویژه و بخشودگی شورا و شهرداری به صنوف به دلیل شیوع ویروس کرونا یادآور شد: این تخفیفات شامل حال کانون های تبلیغاتی نیز شده و در صورتی که وضعیت ویروس کرونا تداوم داشته باشد اعمال تخفیفات نیز مجددا لحاظ خواهد شد.

کامران گردان همچنین به نوع تبلیغات محیطی شهر اشاره کرد و افزود: لازم است برای تحول در تبلیغات محیطی از روش‌های نوین استفاده شود.

وی توجه به جانمایی مناسب برای نصب سازه های تبلیغاتی را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: متاسفانه تعدادی از سازه های تبلیغاتی شهر مکان‌های نامناسبی نصب و باعث مزاحمت شهروندان شده است که باید مورد توجه باشد.

گردان با بیان اینکه تبلیغات محیطی، باید از لحاظ روحی و روانی و زیبایی سیما و منظر شهری مورد توجه باشد، افزود: متاسفانه دچار روزمرگی شده ایم، و توجهی به این موضع نمی شود بر این اساس لازم است از روش‌های تبلیغات نوین استفاده شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان کانون های تبلیغاتی شهر همدان به بیان مشکلات خود پرداخت و خواستار حمایت بیشتر از شورا و شهرداری از این کانون ها در امر قرار داد سازه‌های تبلیغاتی و مقابله با کرونا شدند.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, شورا

شورا

, کمیسیون

کمیسیون

, تبلیغات‌شهری

تبلیغات‌شهری

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir