همدان پرس؛ «نخستین پایگاه خبری استان همدان» دارای پروانه فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
 درباره ما | تماس با ما | شناسنامه | تعرفه آگهی | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | جراید همدان | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | همدان ۲۰۱۸ | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | شهر و شورا | شرکت‌هاتلگرام همدان پرس اینستاگرام همدان پرس
کد مطلب:  14787تاریخ انتشار:  12 خرداد 1398 - 12:41
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » شهر و شورا
رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورا:

 شهرداری رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهد

صیانت از حقوق شهروندی در جریان پیگیری ها محقق می شود | تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای شهرداری باید در زمره مهم‌ترین اهداف و اولویت های مدیریت شهری قرار گیرد | در همین راستا روند پیگیریها باید به‌روز باشد و بسیاری از پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
به گزارش همدان پرس؛ رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهرهمدان اولویت اصلی شهرداری را رسیدگی به امور مردم دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی در جریان پیگیری ها محقق می شود.

مریم روانبخش در جمع خبرنگاران افزود: تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای شهرداری باید در زمره مهم‌ترین اهداف و اولویت های مدیریت شهری قرار گیرد.

روانبخش با بیان اینکه شهرداری، بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارد، اضافه کرد: مدیریت شهری همواره باید تقویت شود، چرا که پشتیبانی مردم از این نهاد مردمی، رمز موفقیت آن‌هاست و بدون همراهی مردم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی باید سرلوحه امور قرار گیرد، اظهار کرد: اگر شهرداری، حقوق شهروندی را به عنوان نقشه راهی برای اهتمام بیشتر به حقوق شهروندان لحاظ کند، گام مهمی به سوی نهادینه كردن رعایت حقوق شهروندی برداشته است.

روانبخش یکی از اولویت‌های راهبردی شهرداری را برنامه‌ریزی به‌منظور کاهش زمان رسیدگی‌ به پرونده ها و امور مراجعین برشمرد و گفت: در همین راستا روند پیگیریها باید به‌روز باشد و بسیاری از پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای شهرهمدان اضافه کرد: رسیدگی جدی به امور شهروندان، آینه‌ای روشن از مطالبات مردمی از مدیریت شهری است که متأسفانه گاهی مواقع، پرفرازونشیب بوده در حالیکه شهروندان به دنبال حفظ حرمت کرامت و حیثیت والای انسانی و دستیابی به حقوق خود هستند.

مریم روانبخش با بیان اینکه مشارکت، همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان برای احقاق حقوق آنها حائز اهمیت است،ادامه داد:  نكته كلیدی در این میان، حضور شهروندان مطالبه گر و آگاه به حقوق است؛ حقوقی كه روی دیگر آن تكالیف شهروندی است و همانگونه كه بهره مندی از حقوق شهروندی حق همه مردم است، از سوی دیگر تكالیف شهروندی نیز وظیفه همه شهروندان هم به شمار می آید تا جامعه ای قانونمدار مبتنی بر رعایت حقوق شهروندان داشته باشیم.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: امیدواریم مدیران شهرداری با تلاش مضاعف خدمتگذاری صدیق برای مردم باشند چرا که زمانی می توان به خون پاک شهدای معزز ادای دین کرد که حداقل به وظایف و تکالیف خود عمل کرده و به امور مردم نیز رسیدگی کنیم.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‎پرس

همدان‎پرس

, شهرداری

شهرداری

, شورا

شورا

, رسیدگی

رسیدگی

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir