پايگاه خبری همدان پرس، نخستين رسانه آنلاین استان همدان در عرصه اطلاع رسانی
 
 درباره ما | تماس با ما | تعرفه آگهی | شناسنامه | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | شهر و شوراتلگرام همدان پرس اینستاگرام همدان پرس
کد مطلب:  19464تاریخ انتشار:  19 مهر 1400 - 13:50
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » صفحه نخست
شیرزاد جمشیدی:

 پاسخگویی به‌موقع و تکریم ارباب رجوع خط‌قرمز شرکت برق استان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع گفت: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد | تلاش مجموعه مدیران و کارکنان تاکنون عملکرد در این زمینه رضایت‌بخش بوده و باید به قوت خود ادامه داشته باشد.
به گزارش همدان پرس؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع گفت: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد.

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه اولویت ما بهبود شاخص‌های شرکت است، اظهار داشت: با تلاش مجموعه مدیران و کارکنان تاکنون عملکرد در این زمینه رضایت‌بخش بوده و باید به قوت خود ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به رتبه‌بندی واحدهای اجرایی در خصوص برنامه‌های راهبردی افزود: برخی از واحدها به خوبی در این زمینه عمل کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق گفت: باید در راستای اجرا و تحقق برنامه‌ها حرکت کنیم که یکی از آنها توسعه انرژی خورشیدی و chp است که باید در این حوزه موفق عمل کنیم.

وی با تأکید بر حرکت به سمت کسب عناوین کشوری و تراز ملی، گفت: امید است با تمرکز همکاران بر شاخص‌های اصلی شرکت در این راستا نیز موفق عمل کنیم، چراکه در استان کارهای خوبی انجام شده و باید در سطح کشور مطرح شود.

جمشیدی با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها مانند بسیج، مدیریت مصرف و در بحث مهندسی و طرح سنم فعالیت‌ها به خوبی در حال اجرا است، افزود: در دیگر حوزه‌ها نیز شرکت توزیع نیروی برق استان می‌تواند به عنوان شاخص کشوری مطرح باشد.

وی ادامه داد: در بحث تلفات، وصول مطالبات، مدیریت مصرف و کاهش پیک، نرخ انرژی توزیع نشده، خدمات غیرحضوری، بیمه مشترکین، اتوماسیون و GIS اقدامات شایسته‌ای انجام شده و طرح‌های مهمی مانند سیما، چاوش و سنم در مدت کوتاهی در شرکت اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در کنار شاخص‌ها باید به مباحثی از جمله جذب اعتبارات تملک، جذب اعتبار عوارض و جلوگیری از سرقت‌ها توجه ویژه داشت.

وی با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد و انجام کار با رعایت ضوابط و قانون به درستی صورت گیرد تا مردم سرگردان نشوند.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, شرکت‌برق

شرکت‌برق

, ارباب‌رجوع

ارباب‌رجوع

, خط‌قرمز

خط‌قرمز

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir