پايگاه خبری همدان پرس، نخستين رسانه آنلاین استان همدان در عرصه اطلاع رسانی
 
 درباره ما | تماس با ما | تعرفه آگهی | شناسنامه | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهر و شورا
کد مطلب:  16369تاریخ انتشار:  5 فروردین 1399 - 10:34
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » صفحه نخست
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد:

 ۰۸۱۱۱۰ خدمتی جدید برای نیازهای پلیسی افراد کم شنوا و سخت گویش

با راه اندازی سامانه جدید 081110 نیازهای پلیسی افراد کم شنوا و سخت گویش مرتفع خواهد شد | با توجه به اعلام دستورالعمل هاي صادره ازناجا در خصوص راه اندازي سامانه امداد رساني به افراد سخت گويش و کم شنوا، خوشبختانه با پيگيري ها و هماهنگي هاي صورت گرفته این امکان در استان همدان فراهم شده است.
به گزارش همدان پرس؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با راه اندازی سامانه جدید 081110 نیازهای پلیسی افراد کم شنوا و سخت گویش مرتفع خواهد شد.

سرهنگ حمید رضا سعید زاده در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به اعلام دستورالعمل هاي صادره ازناجا در خصوص راه اندازي سامانه امداد رساني به افراد سخت گويش و کم شنوا، خوشبختانه با پيگيري ها و هماهنگي هاي صورت گرفته این امکان در استان همدان فراهم شده است.

وی گفت: با اجرای طرح تجمیع خطوط مراکز 110در استان ودرراستای رویکرد هوشمند سازی ماموریت ها واقدامات پلیس جامعه محور، با تلاش های صورت گرفته، بستر زير ساختي خدمتی جدیداز مرکز فوریت های پلیسی 110در استان فراهم و با نصب نرم افزارهاي مورد نياز بر روي سامانه مذکور، برقراري ارتباط از طريق اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل فراهم شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص نحوه ارتباط با این سامانه گفت: این گونه از شهروندان می توانند متن نیاز پلیسی خود را از طریق گوشی تلفن همراه دارای سیم کارت های ایرانسل و همراه اول به شماره  081110پیامک و مطمئن باشند در اولین فرصت به آنان امداد رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به 3 هزار تماس روزانه شهروندان با مرکز فوریتی پلیسی 110 استان گفت:این تماس ها به 2 حوزه عملیاتی و ارشاد وراهنمایی تقسیم می شود.

سرهنگ سعید زاده با اشاره به اینکه بیش ترین تماس ها با مرکز پلیسی 110 مربوط به اعزام مامورین در صحنه های حوادث می باشد گفت:موضوعات این تماس ها بیش تر در حوزه های راهور وتصادفات،جرائم عمومی علیه افراد و اموال، درگیری های فردی ومزاحمت ها می باشد.

وی بیان داشت: در حوزه راهنمایی وارشاد نیز بیشترین تماس در موضوعات فضای مجازی، اختلافات ملکی و مالی، مشاوره قضایی و اختلافات خانوادگی است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان در خاته گفت: برابر بررسی های صورت گرفته از مجموع کل تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان در حدود 36درصد از تماس های مردمی در حوزه تماس های عملیاتی و در حدود 64درصد از تماس های مردمی و شهروندان مربوط به تماس های راهنمایی و ارشاد می باشد.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, سامانه

سامانه

, ناشنوایان

ناشنوایان

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir