همدان پرس؛ «نخستین پایگاه خبری استان همدان» دارای پروانه فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
 درباره ما | تماس با ما | شناسنامه | تعرفه آگهی | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | جراید همدان | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | همدان ۲۰۱۸ | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | شهر و شورا | شرکت‌هاتلگرام همدان پرس اینستاگرام همدان پرس
کد مطلب:  14183تاریخ انتشار:  18 دی 1397 - 9:21
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » شهر و شورا
مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان اعلام کرد:

 ارائه ۱۱۰۰ خدمت توسط ۶۰۴ کارشناس در سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان

1100 خدمت توسط 604 کارشناس در سامانه 137 شهرداری همدان ارائه می شود | در این ساختار میزان درخواستها و شکایتها و رسیدگی به امور شهروندان قابل بررسی بوده و ارزیابی و عملکرد کارشناسان شهرداری به راحتی انجام می شود | طبق یک جدول زمانبندی شده اعضای شورا یکساعت مستقیما جوابگوی شهروندان خواهند بود.
به گزارش همدان پرس؛ مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان گفت: 1100 خدمت توسط 604 کارشناس در سامانه 137 شهرداری همدان ارائه می شود.

محمد گلشن در گفت گوی اختصاصی با همدان پرس اظهار داشت: بنا بر درخواست شهردار همدان قرار شد مرکزی راه اندازی شود تا تقاضای شهروندان از طریق آن مرکز ارجاع و پیگیری شده و رفت و آمد شهروندان به شهرداری‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی ادامه داد: شهرداری همدان با جمع آوری اطلاعات در یک مرکز جامع علاوه بر نگهداری اطلاعات می تواند میزان رضایت شهروندان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه ظرف  11 ماه سامانه مدیریت شهری راه اندازی و بومی سازی شد، گفت: 1100 خدمت بر اساس اساسنامه و چارت سازمانی شهرداری از طریق این سامانه ارائه می شود و 604 کارشناس و مدیرمیانی با حوزه 137 در ارتباط هستند.

گلشن با اعلام اینکه کارتابل این سامانه برای 500 نفر بر روی سیستم و تلفن همراه این کارشناسان نصب شده، افزود: همکاران در این سامانه بصورت شبانه روزی با دریافت شکایات در اسرع وقت به پیامها رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: زمان و تاریخ دریافت همه پیامها ثبت و مستندسازی می شود و در ظرف زمانی تعیین شده به رفع مشکل مطرح شده از سوی شهروندان در واحدهای مشخص شهرداری رسیدگی می شود.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان از تفاوت اصلی شیوه جدید با فعالیت‌های مشابه قدیمی زمان‌بندی انجام کار توسط شهرداری و پاسخ آن به شهروند را یادآور شد و گفت: در این سامانه برای به نتیجه رساندن درخواست شهروند نسبت به نوع درخواست، برنامه زمانی در نظر گرفته می‌شود و به شخص یا سازمان مربوط اعلام می‌شود و پس از اجرایی و عملیاتی شدن درخواست به شهروندان اطلاع داده شده و میزان رضایت آنها از انجام کار گرفته خواهد شد.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان گفت: در این سامانه برای شرکتهای خدمات رسان آب و برق کارتابل تعریف شده و آماده تحویل است.

وی افزود: در این ساختار میزان درخواستها و شکایتها و رسیدگی به امور شهروندان قابل بررسی بوده و ارزیابی و عملکرد کارشناسان شهرداری به راحتی انجام می شود.

گلشن با اشاره به اینکه واحد بازخورد از دیگر واحدهای این مرکز است و نتیجه اقدامات انجام شده را منعکس می کند، ادامه داد: رضایت و کیفیت کار انجام شده در این کارتابل ثبت می شود که در صورت انجام کار و رضایت شهروند یک نمره مثبت برای کارشناس مربوطه ثبت و در صورت عدم رضایت شهروندان و یا عدم پیگیری نمره منفی برای کارشناس مربوطه ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندی از نحوه انجام کار رضایت نداشته باشد، مجدد درخواست وی به مسئول مربوطه ارجاع و تا زمان حصول تایید شهروند کار پیگیری خواهد شد.

وی همچنین از فضای ایجاد شده برای اعضا شورای شهر در این مرکز خبر داد و گفت: طبق یک جدول زمانبندی شده اعضای شورا یکساعت مستقیما جوابگوی شهروندان خواهند بود.

گلشن ادامه داد: این مرکز به راحتی نقاط قدرت و ضعف واحدهای شهرداری را شناسایی می کند و شهرداری نیز می تواند عملکرد 4 منطقه و میزان رضایتمندی شهروندان را ارزیابی کند.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان گفت: 9 درگاه جهت ارتباط با 137 تعریف شده و شهروندان از طریق تماس تلفنی،نصب اپلیکیشن، سامانه پیام کوتاه 10005137، پروتال اینترنتی، صندوق پستی و صوتی، گشتهای نظارتی و جلسات ملاقات عمومی می توانند مطالبات و شکایات خود را به شهرداری منتقل کنند.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, 137

137

, شهرداری

شهرداری

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهرستانها | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir